Med dine "kunskaper" og vilje til ikke å skru, skal du holde deg LANGT UNNA det greiene der...
At ikke den framakselen er "godkjent" er vel bare drite i...
Å med 4x4 og 2900 kg med minst 4:10 i bakakselen og 454 , så bruker ikke den der en dråpe mindre enn 3 liter på mila...
Du kan si hva du vil, men bare å tenke på at de koster deg 50 kr per mil, bør få deg på andre tanker om å ha denne som ene og alene , "bruksbil" Detta er noe man har, fordi man trenger den igrunn...
Forsikring? betaler vel 3500 for delkasko på min...
EU kontroll? ja, hver år, mange vil ikke ta kontrollen, siden det er USA pick-up, noen skal ha 750, andre 1400
å Morro er det ikke med en gammel USA truck man bruker bare litt...
Dekker, tja, regne med 9000 per sett, hver gang du bytter...
Rust? dører, kanaler, plan...
Elektrisk? ja, ikke de best konstruerte... mye bugs innimellom...
men ja, det som redder en slik bil å bruke, er LPG, som koster 6-7 kr literen... min bruker 3 liter, = 20 kr mila, endel fyllestasjoner og sånn her på sørøstlandet, så det er konge...
Jeg har ett anlegg her til 5000kr + montering...
men, en ting du kanskje bør tenke voldsomt på er om noen måneder når det popper opp en skau med bomstajoner i grenland, da forsvinner fort gleden med å ha "lastebil" som bruksbil...
Og det er ingen god vinterbil... med hensyn til størrelse, dugg inni, (lite bruk) og at det rett og slett står seg i stykker ute...
tross alt gammel dritt detta som fortjener å stå i en garasje når det ikke brukes... og ruster som ett helvete under om den brukes i saltsørpa og er parkert noen uker av gangen...