AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Fre 19. Apr 2024 11:34

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Tir 20. Des 2011 06:46 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 17. Mar 2009 14:40
Innlegg: 487
hadde for endel år siden en 1970 F.Torino 4 dørs som jeg lurer på om fortsatt eksisterer.Bilen var blå med Motiver på panser/Koffertlokk hvor det sto(CRAZY HORSE)på panseret med bildemotiv av en hvit hest som sto oppreist på bakbeina.koffertlokk var også motivlakkert med hvit hest i sprang. bilen var sort innvendig med benk og gulvkonsoll og hadde 351 motor om jeg ikke husker feil.bilen kom egentlig fra rogaland(haugesund)om jeg ikke husker feil der den også ble Motivlakkert.siste sted den var da,jeg hadde den var på Hadeland(Roa)der jeg også solgte den.noen som har kjennskap til denne bilen så hadde det vært moro å høre om den ennå eksisterer eller har tatt kvelden/skrotet.hadde etter den en 76-77 Ford Torino contry squere st.wagon med org.460 og alt utstyr som ble solgt til Bergens traktene.den var Rød.noen som har kjennskap til denne bilen så hadde det også vært moro å høre om den ennå også eksisterer.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 20. Des 2011 20:45 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 08. Nov 2009 22:57
Innlegg: 537
Bilder og regnummer?!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 20. Des 2011 20:58 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 17. Mar 2009 14:40
Innlegg: 487
desverre så har jeg ingen bilder av bilene men,70 4dørs Torinoen burde være lett å kjenne igjen da,det kun var denne 70 Torinoen som hadde disse motivene.tror at han som hadde den i Rogaland drev/driver på med Motivlakkering.Torino st.wagon hadde 460 motor som skulle være litt sjeldent i disse bilene og hadde også alt utstyr som:el.vindu-el.sete,mm.den ble solgt nermere Bergen distriktet.dette var på 90-tallet de ble solgt.Registreringsnummeret på dem husker jeg desverre ikke.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 30. Jan 2014 12:15 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tir 30. Des 2008 05:37
Innlegg: 984
Bosted: Østre Toten - Lena
Trur den Motivlakkerte Torino'n er død,kanskje det var deg far min kjøpte den av ? han henta den på Hadeland på 90 tallet :)
Var jævlig tøff den.Har faktisk Thrust pottene fra den liggende enda.Ble handla som delebil,så den ble stående å forfalle til rundt 2005,når far min solgte den så havna den til Karmøy.Da var den så rustete at den ble nok bare høggd.

_________________
1968 Chevrolet Caprice 4 Dørs HT 455 Buick BB/400.
1966 Chevrolet Bel Air 4 Dørs stolpe 350/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs stolpe 305/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs HT Delebil!
1957 Ford Fairlane 500 2 Dørs HT 312Y block/Fordomatic.


Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 12. Feb 2014 00:02 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 17. Mar 2009 14:40
Innlegg: 487
stemmer det ja,var tøff den bilen når jeg solgte den til far din på 90 tallet.har prøvd å finne ut om den fortsatt eksisterer men,har ikke funnet noe som antyder på at den fortsatt er i live.trist igrunnen at den ente som spiker men,slik er det med de gamle amrikanerne.de fleste blir desverre spiker etterhvert som årene går og de forfaller.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support