Har hatt en 2001 2.0 l Aut.
God å kjøre, men virker litt lat. Men er jo en Cruiser
Målte aldri selv, men de er kjent for ikke på være de rimligste på mila.
Vanlige feil jeg vet om er multibryteren og sensorer til ABS.
Dyrt i Norge, men billig fra England hvor det lønner seg å handle deler.
(USA har ikke samme bryter som europeiske PT cruisere pga de ikke har tåkelys bak i US)
Endeledd måtte også byttes på hver EU kontroll.
Anbefaler å søke opp Ptcruiserclub sweden forumet. Der ser man fort hvike problemer som går igjen.
Men en morsom bil er det som vekker oppsikt overalt
