hei
har akkurat henta denne i går
http://www.youtube.com/watch?v=5fPjecKY9uM (er ikke mitt klipp). noen som har info om denne?
hva som er gjort med motor etc?
er en del eu mangler som må fixes, men har plan å få den i gang til juni.
han som eg kjøpte den av nå, sa att det var monter diff i den, lager velldig hvine lyd normalt?,
og så lekker det olje fra axelen .noen som vet vilken olje som skal i?
og, så er veggpanelene avrevet, så skal sette 4mm kryssfiner som skal beises i brunt. men vill ha isolasjon mellom veggplatene og karrossen, så hva anbefaler dere?