AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 23:05

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Spm/ang angående van,
InnleggSkrevet: Fre 21. Feb 2014 20:58 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Lør 08. Des 2012 19:39
Innlegg: 111
hei
har akkurat henta denne i går http://www.youtube.com/watch?v=5fPjecKY9uM (er ikke mitt klipp). noen som har info om denne?
hva som er gjort med motor etc?
er en del eu mangler som må fixes, men har plan å få den i gang til juni.

han som eg kjøpte den av nå, sa att det var monter diff i den, lager velldig hvine lyd normalt?,
og så lekker det olje fra axelen .noen som vet vilken olje som skal i?
og, så er veggpanelene avrevet, så skal sette 4mm kryssfiner som skal beises i brunt. men vill ha isolasjon mellom veggplatene og karrossen, så hva anbefaler dere?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Spm/ang angående van,
InnleggSkrevet: Fre 21. Feb 2014 22:03 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 19. Jan 2009 23:53
Innlegg: 773
Bosted: sula,møre og romsdal
bruk gir/bakaksel olje 80-90w....hvilke diff har den :?: ,er det lamelldiff så må du tilsette såkalt "kattepiss" dette får du kjøpt på sarpsborg motor og andre plasser som selger deler til amcars...hva er gjort med motor :shock: det bør vel selger vite :mrgreen:

lyd i bakaksel kan komme av det som blir vist på videoen :lol: altså utslitt eller dårlig oppsatt innmat på aksel....

_________________
1988 CHEVROLET SILVERADO
1970 CHEVROLET MONTE CARLO,PROSJEKT FERDIG OM NOEN ÅR :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Spm/ang angående van,
InnleggSkrevet: Fre 21. Feb 2014 22:15 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Lør 08. Des 2012 19:39
Innlegg: 111
takk for svar, han som eg kjøpte den av viste ikkje hva som hva gjort med motor, så lurte på om noen her inne viste noe om den :-)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support