har seg slik at både jeg og gamlingen har en suburban hver. han har en 92 starcraft og jeg har en vanlig 90 mod. og nå har jeg fått fikset elektrisk feil og da merket jeg at det dryppet kjøleveske under hanskerommet. så tok ut hanskerommet og jada. der var det. regner med det er varmeapparatet som lekker siden akkurat det samme skjedde på gamlingen sin for 1 mnd siden. han har kjøpt nytt register til sin men ikke fått gjort jobben pga han ikke gidder plukke ut varmeapparatet selv. ser ut som en jækla jobb :S
han bare fjerna ene slangen i mottorrommet og tok retur fra motor til radiator. har ikke gjort det på min. men vi har jo en delebil og der lekker ikke registeret så tenkte å plukke det ut og sette den i min. men her kommer det som ser vanskelig og jeg ikke skjønner.
HVORDAN får man det ut? når jeg ser inni spjeldet bak hanskerommet så ser jeg jo registeret. men må det plukkes ut fra motorrommet eller fra innsia av bilen? og hvordan får jeg ut alt plastikken og alt det der? er jo ingen skruer men ser ut som interiørklips i metall. hvordan får jeg det ut og bytta det?

takker