AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Forstilling Mustang 67
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=9749
Side 1 av 1

Forfatter:  Mussepigg [ Søn 18. Okt 2009 14:58 ]
Innleggets emne:  Forstilling Mustang 67

Skal skifte det meste i forstillingen - utslitte kuler, foringer og støtdempere.
Er det noen som har erfaring med Coil over - støtdempere. Er det stor forskjell i kjøreegenskapene i forhold til bare nye standard deler.
Hva med forskjellen på gummi foringer og Polyurethan foringer?

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/