AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Lyd i når jeg trår inn bremsepedalen
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=9679
Side 1 av 1

Forfatter:  geronimo [ Man 12. Okt 2009 17:42 ]
Innleggets emne:  Lyd i når jeg trår inn bremsepedalen

Hallo,har fått en liten lyd når jeg trår på bremsene,men når jeg slipper bremsen og gir litt gass da blir det stille.Dette hender også om bilen ikke er i bevegelse.Noen som vet?? :D

Forfatter:  v8power [ Man 12. Okt 2009 21:53 ]
Innleggets emne:  Re: Lyd i når jeg trår inn bremsepedalen

Defekt membran i bremseforsterkeren?

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/