| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Lyd i når jeg trår inn bremsepedalen https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=9679 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | geronimo [ Man 12. Okt 2009 17:42 ] |
| Innleggets emne: | Lyd i når jeg trår inn bremsepedalen |
Hallo,har fått en liten lyd når jeg trår på bremsene,men når jeg slipper bremsen og gir litt gass da blir det stille.Dette hender også om bilen ikke er i bevegelse.Noen som vet?? |
|
| Forfatter: | v8power [ Man 12. Okt 2009 21:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lyd i når jeg trår inn bremsepedalen |
Defekt membran i bremseforsterkeren? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|