| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bytte bærekuler G30. Var på PKK i dag https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=9635 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | RobRob [ Tor 08. Okt 2009 22:41 ] |
| Innleggets emne: | Bytte bærekuler G30. Var på PKK i dag |
Ikke så ille som jeg hadde fryktet den der eu-kontrollen. Visste fra før at ett eller annet i forstillingen var utslitt. Begge nedre bærekuler må byttes (2er feil) Noen som har byttet nedre bærekuler på en Chevy van selv? Mye arbeid? Ellers så var de feilene de fant av overkommelig karakter: 2-Stor slakk i foringer stab.stag foran 1-Parkeringslys-feil antall og feil farge 1-Markeringslys bak-feil farge 1-Skiltlys defekt 1-Forstell-smøring 2-Mangler skvettlapp bak 2-Bilbelte sete bak-feil type |
|
| Forfatter: | v8power [ Tor 08. Okt 2009 23:38 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bytte bærekuler G30. Var på PKK i dag |
Går greit å demontere, men du bør ha presse/spesialverktøy for å få kulen skikkelig på plass i bærearmen igjen. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|