AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

4-Link stag
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=9603
Side 1 av 1

Forfatter:  streetracer [ Tir 06. Okt 2009 17:54 ]
Innleggets emne:  4-Link stag

Noen som har eller vet om hvor skaffes gjengede rør til 4-link stag? er vel 1 toms rør med 3/4 tom unf innvendige gjenger.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/