| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 4-Link stag https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=9603 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | streetracer [ Tir 06. Okt 2009 17:54 ] |
| Innleggets emne: | 4-Link stag |
Noen som har eller vet om hvor skaffes gjengede rør til 4-link stag? er vel 1 toms rør med 3/4 tom unf innvendige gjenger. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|