| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Må jeg ha "forsterkede" dekk til van? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=9296 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | RobRob [ Søn 06. Sep 2009 16:44 ] |
| Innleggets emne: | Må jeg ha "forsterkede" dekk til van? |
Skal kjøpe nye dekk til min G30 Starcraft. I vognkortet står det at jeg skal ha 225/75-16 med Li på 116 (tror jeg). Men det står ingenting om jeg må ha dekk tilpasset varebil/forsterket dekk. Må jeg det? Eller holder det med vanlige dekk med riktig Load Index? |
|
| Forfatter: | leaded [ Tor 10. Sep 2009 08:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: Må jeg ha "forsterkede" dekk til van? |
RobRob skrev: Skal kjøpe nye dekk til min G30 Starcraft. I vognkortet står det at jeg skal ha 225/75-16 med Li på 116 (tror jeg). Men det står ingenting om jeg må ha dekk tilpasset varebil/forsterket dekk. Må jeg det? Eller holder det med vanlige dekk med riktig Load Index? Riktig "Load Index" vil være dekk som tåler totalvekta av bil+last. På Van vil det si forsterkede i forhold til personbildekk ja. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|