AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

godkjent senke sett til s10?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=9151
Side 1 av 1

Forfatter:  rune'n [ Fre 21. Aug 2009 20:59 ]
Innleggets emne:  godkjent senke sett til s10?

kor kan eg få tak i noe sånt?


tenker då på kompelett kitt =) med drop spindler og som legger bilen ned i gata =)

Forfatter:  leaded [ Tir 25. Aug 2009 23:34 ]
Innleggets emne:  Re: godkjent senke sett til s10?

rune'n skrev:
kor kan eg få tak i noe sånt?


tenker då på kompelett kitt =) med drop spindler og som legger bilen ned i gata =)


Da får du lete gitt!!!! Komplett kit (droppsindler ,fjærer,etc.) er ikke det værste,til ca 2-3"senking, let litt på nettet.
Men skal du ha den ned i gatenivå, kan du glemme godkjenning, og det vil være en del dill å fikse.
som større ki 8) :twisted: ickup i ramma over aksler, luft/hydrauler m.m.

Forfatter:  v8power [ Ons 26. Aug 2009 00:20 ]
Innleggets emne:  Re: godkjent senke sett til s10?

Og godkjente kit til ameikanske biler finnes knapt nok

Forfatter:  rune'n [ Ons 26. Aug 2009 22:26 ]
Innleggets emne:  Re: godkjent senke sett til s10?

da va no faen..
har vert inne på tanken på luft.. men det blir litt for masse bal i vinter =)

får vell berre sette seg ned med ebay ein kveld og sjå litt då =)

takk for svar =)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/