| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| godkjent senke sett til s10? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=9151 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | rune'n [ Fre 21. Aug 2009 20:59 ] |
| Innleggets emne: | godkjent senke sett til s10? |
kor kan eg få tak i noe sånt? tenker då på kompelett kitt =) med drop spindler og som legger bilen ned i gata =) |
|
| Forfatter: | leaded [ Tir 25. Aug 2009 23:34 ] |
| Innleggets emne: | Re: godkjent senke sett til s10? |
rune'n skrev: kor kan eg få tak i noe sånt? tenker då på kompelett kitt =) med drop spindler og som legger bilen ned i gata =) Da får du lete gitt!!!! Komplett kit (droppsindler ,fjærer,etc.) er ikke det værste,til ca 2-3"senking, let litt på nettet. Men skal du ha den ned i gatenivå, kan du glemme godkjenning, og det vil være en del dill å fikse. som større ki |
|
| Forfatter: | v8power [ Ons 26. Aug 2009 00:20 ] |
| Innleggets emne: | Re: godkjent senke sett til s10? |
Og godkjente kit til ameikanske biler finnes knapt nok |
|
| Forfatter: | rune'n [ Ons 26. Aug 2009 22:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: godkjent senke sett til s10? |
da va no faen.. har vert inne på tanken på luft.. men det blir litt for masse bal i vinter =) får vell berre sette seg ned med ebay ein kveld og sjå litt då =) takk for svar =) |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|