| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bremser til 77Buick Regal https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=8965 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Crackler [ Tor 06. Aug 2009 12:27 ] |
| Innleggets emne: | Bremser til 77Buick Regal |
noen som kan fortelle meg om dette settet vill passe på min 77 Buick Regal 350smallblock? http://www.summitracing.com/parts/PWR-8 ... mage=large Eller er det noen som kan hjelpe meg å finne et sett som passer på summitracing.com |
|
| Forfatter: | Olav [ Tor 06. Aug 2009 21:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bremser til 77Buick Regal |
Crackler skrev: noen som kan fortelle meg om dette settet vill passe på min 77 Buick Regal 350smallblock? http://www.summitracing.com/parts/PWR-8 ... mage=large Eller er det noen som kan hjelpe meg å finne et sett som passer på summitracing.com Bare å søke på bilen din hos Summit. enklest eller ringe maile dem |
|
| Forfatter: | Crackler [ Fre 07. Aug 2009 08:47 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bremser til 77Buick Regal |
Olav skrev: Crackler skrev: noen som kan fortelle meg om dette settet vill passe på min 77 Buick Regal 350smallblock? http://www.summitracing.com/parts/PWR-8 ... mage=large Eller er det noen som kan hjelpe meg å finne et sett som passer på summitracing.com Bare å søke på bilen din hos Summit. enklest eller ringe maile dem er det jeg har gjort, men bildet liggner vertfall ikke på de skivene jeg har på min |
|
| Forfatter: | Olav [ Fre 07. Aug 2009 09:35 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bremser til 77Buick Regal |
Crackler skrev: Olav skrev: Crackler skrev: noen som kan fortelle meg om dette settet vill passe på min 77 Buick Regal 350smallblock? http://www.summitracing.com/parts/PWR-8 ... mage=large Eller er det noen som kan hjelpe meg å finne et sett som passer på summitracing.com Bare å søke på bilen din hos Summit. enklest eller ringe maile dem er det jeg har gjort, men bildet liggner vertfall ikke på de skivene jeg har på min Bildene er ikke alltid av DEN delen som du skal ha. Bare for å illustrere.. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|