| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Eksos på Camaro https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=8777 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Karina [ Søn 19. Jul 2009 21:19 ] |
| Innleggets emne: | Eksos på Camaro |
Håper dette er rett plass for tråden. Må legge opp nytt eksosanlegg på bilen, sveisinga tar jeg selv, men noen som vet hvordan jeg burde legge det opp? Burde jeg få noen til å kikke på det? Som feks. bilverksted, etc. Trenger litt tips |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Søn 19. Jul 2009 21:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: Eksos på Camaro |
Husker ikke helt hva det heter, men eksosverkstedet som ligger under rema 1000 på kjørbekk (ved rundkjøringen der vettu), han lager vist brukelige eksoser og er helt grei på prisen! Fikk tilbud på ca 7000 for dobbelt annlegg på min (har bare ikke fått gjort noe med det ennå.. hehe) Han både sveiser og bøyer og setter det i ordning! Utfra hva jeg har hørt så er han vist billigere enn eksos svensen og.. Men du kan jo gå begge steder og høre! |
|
| Forfatter: | Gasman [ Man 20. Jul 2009 19:39 ] |
| Innleggets emne: | Re: Eksos på Camaro |
For 7000 spenn er du jo godt på vei til et ferdigboket anlegg i rustfritt fra Magnaflow eller Pypes... Kommer jo litt an på hvilke krav du har ,men du få jo kjöpt löse rustfrie böyer og rör på Torshov og biltema,vil anta at du sveiser dette samme på en kveld eller to. Kommer vel billigst ut av det da tror jeg Holder vel lenge 2,5" hvis du ikke kjörer med frisert bigblokk Ser det er noen som legger enderøra under bensin tanken |
|
| Forfatter: | Roar [ Man 20. Jul 2009 21:44 ] |
| Innleggets emne: | Re: Eksos på Camaro |
har eksosanlegg til den camaroen din på lager jeg hvis du er intresert. Og prismessig så er jeg ikke så sikker på at du lager det billigere selv har vel både pypes og et flowmaster anlegg i 2,5 tom |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|