| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bunnledd - reparasjon https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=8721 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Tir 14. Jul 2009 17:42 ] |
| Innleggets emne: | Bunnledd - reparasjon |
Har hatt bilen på eu-kontroll og fikk feil på høyre bunnledd på forstillingen.. Hva vil det si? Er det noe som lett lar seg gjøre å fikse selv? |
|
| Forfatter: | T-7 [ Tir 14. Jul 2009 18:52 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bunnledd - reparasjon |
Bunnledd ?? hva pokker'n er det ? kan det være nedre bærekule dei mener ? eller nedre bærebro/A-arm ?? |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Tir 14. Jul 2009 20:48 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bunnledd - reparasjon |
Ganske ukjent for meg. Men kontrollseddelen: Beskrivelse av feil og mangler ved kjøretøyet Punkt Verdi Kommentar 5.2 2 Bunnledd h. foran Punkt 5.2 = for/-bakstilling. Det eneste mekanikeren sa til meg var at det var helt ferdig og at man kunne rikke på hjulet. |
|
| Forfatter: | Camarogeddon [ Tir 14. Jul 2009 22:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bunnledd - reparasjon |
kan ikke se for meg at det kan være annet enn nedre bærekule.. |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Tor 23. Jul 2009 19:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bunnledd - reparasjon |
Camarogeddon skrev: kan ikke se for meg at det kan være annet enn nedre bærekule.. Vil det da si at jeg må bytte nedre bærekule? |
|
| Forfatter: | T-7 [ Tor 23. Jul 2009 21:58 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bunnledd - reparasjon |
Ta en telefon til den som hadde kontrollen og spør hva det er dei egentlig mener, da får du nok svar på hva du egentlig skal bytte ut av deler |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Tor 23. Jul 2009 23:09 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bunnledd - reparasjon |
T-7 skrev: Ta en telefon til den som hadde kontrollen og spør hva det er dei egentlig mener, da får du nok svar på hva du egentlig skal bytte ut av deler Hehe, ja det var det jeg også tenkte.. Men jeg var siste mann som hadde bil inne før de tok ferie |
|
| Forfatter: | st-remy [ Tor 23. Jul 2009 23:18 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bunnledd - reparasjon |
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Man 27. Jul 2009 23:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bunnledd - reparasjon |
st-remy skrev: :) Bunnledd Kjøpt og bestilt |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|