| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Dekkslitasje. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=8679 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | joben [ Fre 10. Jul 2009 17:32 ] |
| Innleggets emne: | Dekkslitasje. |
På generell basis ; hvilken hjulvinkel er feil når dekkene slites i innerkant ? Første tanke er at den har for mye toe-in... Fyr løs folkens!! |
|
| Forfatter: | T-7 [ Fre 10. Jul 2009 20:25 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dekkslitasje. |
For mye toe in, så sliter dekket på ytterkant, for mye toe out, så sliter dekket på innerkant. |
|
| Forfatter: | joben [ Fre 10. Jul 2009 23:49 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dekkslitasje. |
Ok. Da spisser vi litt. Gidder ikke å ta full forstillingskontroll før en del kuler er byttet. Bilen er guffen å kjøre slik som den er nå og. Takk for svar ! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|