AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Dekkslitasje.
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=8679
Side 1 av 1

Forfatter:  joben [ Fre 10. Jul 2009 17:32 ]
Innleggets emne:  Dekkslitasje.

På generell basis ; hvilken hjulvinkel er feil når dekkene slites i innerkant ? Første tanke er at den har for mye toe-in...
Fyr løs folkens!!

Forfatter:  T-7 [ Fre 10. Jul 2009 20:25 ]
Innleggets emne:  Re: Dekkslitasje.

For mye toe in, så sliter dekket på ytterkant, for mye toe out, så sliter dekket på innerkant.

Forfatter:  joben [ Fre 10. Jul 2009 23:49 ]
Innleggets emne:  Re: Dekkslitasje.

Ok. Da spisser vi litt. Gidder ikke å ta full forstillingskontroll før en del kuler er byttet. Bilen er guffen å kjøre slik som den er nå og. Takk for svar !

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/