| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Konvertering til skive bremser. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=8676 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | TeleThunder [ Fre 10. Jul 2009 12:34 ] |
| Innleggets emne: | Konvertering til skive bremser. |
Hei. Har planer om å bygge om fra trommler til skiver, først og fremst forran, men bak frister også. Har sjekket litt på webben og funnet disse: SSBC: http://www.summitracing.com/parts/SSB-A123-1A/ http://www.summitracing.com/parts/SSB-A125-26/ Willwood: http://www.summitracing.com/parts/WIL-140-7675/ Aerospace: http://www.aerospacecomponents.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=17&Itemid=44 http://www.aerospacecomponents.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=21&Itemid=45 Summitracing har sine egne kit, made in China: http://www.summitracing.com/search/Department/Brake-Systems/Part-Type/Disc-Brake-Kits/Make/OLDSMOBILE/?Ns=Rank|Asc Eller litt mer "hjemmelagd": http://www.scarebird.com/ Noen som har erfaringer, tips eller gode råd å komme med? Mange takk. |
|
| Forfatter: | Olav [ Lør 11. Jul 2009 09:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: Konvertering til skive bremser. |
Hva bil er det du har og hva bruker du den til ? Litt lettere å gi råd og meninger da Olav |
|
| Forfatter: | TeleThunder [ Man 13. Jul 2009 09:09 ] |
| Innleggets emne: | Re: Konvertering til skive bremser. |
Hei Olav Det er til Oldsmobilen, GM A-Body 68-72.. Lykke til med ombygg |
|
| Forfatter: | Olav [ Tir 14. Jul 2009 21:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: Konvertering til skive bremser. |
TeleThunder skrev: Hei Olav Det er til Oldsmobilen, GM A-Body 68-72.. Lykke til med ombygg På den bilen ville eg brukt 12" B-body og spes. bærearmer som leveres til dette. Olav |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|