| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Sporing https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=8618 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Nitro66 [ Lør 04. Jul 2009 00:05 ] |
| Innleggets emne: | Sporing |
Har 235/45-17 foran på Camaroen. Noen som har fått noe sånn opsett til å fungere? min sporer noe voldsomt... Må vel gå ned på dim. her... Eller? |
|
| Forfatter: | Zigma [ Lør 04. Jul 2009 00:14 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sporing |
Hi Forholdsvis smale dekk det da, er vel felgene som er problemet kanskje offset? |
|
| Forfatter: | Nitro66 [ Søn 05. Jul 2009 11:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sporing |
Fikk den på bukken i går. Slitt hjelpesnekke, pitmanarm, osv... Det som skjer, er at bilen trekker til venstre. Når jeg prøver å kompensere, vil den mere til venstre. Var ganske scary. Under pådrag går den snorrett, til å med i sving (under pådrag) Henta bilen på Drammen bilhavn på fredag. Ukjent bil, som lever sitt eget liv (fikk assiasjoner til Christine, hehe), dårlige bremser, ukjente veier, i rushen, i drepende temp uten AC. One scary ride. Til den prisen jeg betalte for kjerra, var det egentlig ikke annet å vente. |
|
| Forfatter: | Mr.Camaro [ Søn 05. Jul 2009 12:07 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sporing |
Bilder av bilen? Litt mere info om hva du har kjøpt? Høres spennende ut... Hvor har du handla og hvordan kom du over den? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|