AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Sporing
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=8618
Side 1 av 1

Forfatter:  Nitro66 [ Lør 04. Jul 2009 00:05 ]
Innleggets emne:  Sporing

Har 235/45-17 foran på Camaroen. Noen som har fått noe sånn opsett til å fungere?
min sporer noe voldsomt...
Må vel gå ned på dim. her... Eller?

Forfatter:  Zigma [ Lør 04. Jul 2009 00:14 ]
Innleggets emne:  Re: Sporing

Hi

Forholdsvis smale dekk det da, er vel felgene som er problemet kanskje offset?

Forfatter:  Nitro66 [ Søn 05. Jul 2009 11:11 ]
Innleggets emne:  Re: Sporing

Fikk den på bukken i går. Slitt hjelpesnekke, pitmanarm, osv...
Det som skjer, er at bilen trekker til venstre. Når jeg prøver å kompensere, vil den mere til venstre. Var ganske scary.
Under pådrag går den snorrett, til å med i sving (under pådrag)

Henta bilen på Drammen bilhavn på fredag. Ukjent bil, som lever sitt eget liv (fikk assiasjoner til Christine, hehe), dårlige bremser, ukjente veier, i rushen, i drepende temp uten AC. One scary ride. :shock:

Til den prisen jeg betalte for kjerra, var det egentlig ikke annet å vente. :D

Forfatter:  Mr.Camaro [ Søn 05. Jul 2009 12:07 ]
Innleggets emne:  Re: Sporing

Bilder av bilen? Litt mere info om hva du har kjøpt? Høres spennende ut... Hvor har du handla og hvordan kom du over den?

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/