AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 04:52

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Eksos på Camaro
InnleggSkrevet: Søn 19. Jul 2009 21:19 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 04. Jul 2009 13:47
Innlegg: 43
Bosted: Skien
Håper dette er rett plass for tråden.

Må legge opp nytt eksosanlegg på bilen, sveisinga tar jeg selv, men noen som vet hvordan jeg burde legge det opp? Burde jeg få noen til å kikke på det? Som feks. bilverksted, etc. Trenger litt tips :) Lurte på å bruke 2.5" eller 3" syrefaste rør.

_________________
Bilde
Forget the gym, Camaro has all the muscle you need!

1968 Camaro SS/RS


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Eksos på Camaro
InnleggSkrevet: Søn 19. Jul 2009 21:50 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 13. Apr 2006 08:33
Innlegg: 1362
Bosted: Tollnes , Skien
Husker ikke helt hva det heter, men eksosverkstedet som ligger under rema 1000 på kjørbekk (ved rundkjøringen der vettu), han lager vist brukelige eksoser og er helt grei på prisen!
Fikk tilbud på ca 7000 for dobbelt annlegg på min (har bare ikke fått gjort noe med det ennå.. hehe)

Han både sveiser og bøyer og setter det i ordning!
Utfra hva jeg har hørt så er han vist billigere enn eksos svensen og.. Men du kan jo gå begge steder og høre!

_________________
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Eksos på Camaro
InnleggSkrevet: Man 20. Jul 2009 19:39 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 24. Nov 2006 11:13
Innlegg: 221
Bosted: Gan
For 7000 spenn er du jo godt på vei til et ferdigboket anlegg i rustfritt fra Magnaflow eller Pypes...
Kommer jo litt an på hvilke krav du har ,men du få jo kjöpt löse rustfrie böyer og rör på Torshov og biltema,vil anta at du sveiser dette samme på en kveld eller to.
Kommer vel billigst ut av det da tror jeg :wink:
Holder vel lenge 2,5" hvis du ikke kjörer med frisert bigblokk
Ser det er noen som legger enderøra under bensin tanken :shock: ,personlig syns jeg man bør unngå det og heller prøve å legge røra ut ved siden av tanken,blir ikke så mye trillebor look av det
8)

_________________
Mustang x
GTO -69
Le Mans x
Cuda x
Chevelle -70 td

Torque dirty to me


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Eksos på Camaro
InnleggSkrevet: Man 20. Jul 2009 21:44 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
har eksosanlegg til den camaroen din på lager jeg hvis du er intresert. Og prismessig så er jeg ikke så sikker på at du lager det billigere selv
har vel både pypes og et flowmaster anlegg i 2,5 tom


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support