| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Inpress på Cadillac coupe Deville 1969 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=7795 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Tommy1983 [ Søn 19. Apr 2009 11:14 ] |
| Innleggets emne: | Inpress på Cadillac coupe Deville 1969 |
Skal kjøpe meg felger med dimmen 8,5x20". Men hva slags innpress er det på bilen å va er anbefalt å ha på de nye felgene? Hvis det er noen som har peil da. |
|
| Forfatter: | Lars Langøy [ Søn 19. Apr 2009 12:58 ] |
| Innleggets emne: | Re: Inpress på Cadillac coupe Deville 1969 |
0.29 " |
|
| Forfatter: | Tommy1983 [ Søn 19. Apr 2009 15:12 ] |
| Innleggets emne: | Re: Inpress på Cadillac coupe Deville 1969 |
hvor mye blir 0.29" i mm da? |
|
| Forfatter: | st-remy [ Søn 19. Apr 2009 16:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: Inpress på Cadillac coupe Deville 1969 |
Tommy1983 skrev: hvor mye blir 0.29" i mm da? Blir vell ca 7,39 mm det vell
|
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|