AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Inpress på Cadillac coupe Deville 1969
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=7795
Side 1 av 1

Forfatter:  Tommy1983 [ Søn 19. Apr 2009 11:14 ]
Innleggets emne:  Inpress på Cadillac coupe Deville 1969

Skal kjøpe meg felger med dimmen 8,5x20".
Men hva slags innpress er det på bilen å va er anbefalt å ha på de nye felgene?
Hvis det er noen som har peil da.

Forfatter:  Lars Langøy [ Søn 19. Apr 2009 12:58 ]
Innleggets emne:  Re: Inpress på Cadillac coupe Deville 1969

0.29 "

Forfatter:  Tommy1983 [ Søn 19. Apr 2009 15:12 ]
Innleggets emne:  Re: Inpress på Cadillac coupe Deville 1969

hvor mye blir 0.29" i mm da?

Forfatter:  st-remy [ Søn 19. Apr 2009 16:10 ]
Innleggets emne:  Re: Inpress på Cadillac coupe Deville 1969

Tommy1983 skrev:
hvor mye blir 0.29" i mm da?

:-k Blir vell ca 7,39 mm det vell

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/