| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Noen som valser fjærer ? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=7666 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Amunds_1 [ Tir 07. Apr 2009 22:31 ] |
| Innleggets emne: | Noen som valser fjærer ? |
lurte på om noen gjorde dette?? pris? skal senke pickupen, og lurer da på om jeg bare skal fjerne fjører, eller om jeg skal valse noen med mindre bue på ?? noen kommentarer til dette. stiv aksjel forran og bak på denne |
|
| Forfatter: | gMcnut [ Tir 14. Apr 2009 00:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: Noen som valser fjærer ? |
Sjekk denne http://www.droppedaxles.com Send han en mail og spør om han har noe til Dodgen din... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|