AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

riktig lufttrykk?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=7630
Side 1 av 1

Forfatter:  hot-chevy [ Søn 05. Apr 2009 19:07 ]
Innleggets emne:  riktig lufttrykk?

har orginale 235x75x15 dekk på min caprice,fulgte ikke med noen manual da jeg kjøpte bilen.
derfor lurer jeg på dette med riktig trykk i dekkene,ved diverse belastninger.
kanskje noen som vet dette?

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/