| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| riktig lufttrykk? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=7630 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | hot-chevy [ Søn 05. Apr 2009 19:07 ] |
| Innleggets emne: | riktig lufttrykk? |
har orginale 235x75x15 dekk på min caprice,fulgte ikke med noen manual da jeg kjøpte bilen. derfor lurer jeg på dette med riktig trykk i dekkene,ved diverse belastninger. kanskje noen som vet dette? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|