AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

spiralfjærer på impala/ chevelle?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=7574
Side 1 av 1

Forfatter:  kickarn [ Ons 01. Apr 2009 22:27 ]
Innleggets emne:  spiralfjærer på impala/ chevelle?

Heisann..
Har planer om å gå til innskaffelse av enten 1964impala eller 1970chevelle, det jeg lurer på her er:
er det spiralfjører standard bak på disse 2? etter det jeg har søkt på nettet ser det ut som dette er standard..
har planer om luft fjæring på de så greit vite om dette ikke trengs FOR mye tilpassing:)
på forhånd takk:)

Forfatter:  Roar [ Ons 01. Apr 2009 22:37 ]
Innleggets emne:  Re: spiralfjærer på impala/ chevelle?

ja

Forfatter:  kickarn [ Ons 01. Apr 2009 22:39 ]
Innleggets emne:  Re: spiralfjærer på impala/ chevelle?

takk for raskt svar;) da burde luft gå ganske greit :)

Forfatter:  59 Coronet [ Tor 02. Apr 2009 12:34 ]
Innleggets emne:  Re: spiralfjærer på impala/ chevelle?

kickarn skrev:
takk for raskt svar;) da burde luft gå ganske greit :)

Hei,year one har airride til din bil,kjøpte til min =D> =D> =D> 65 mod. nå.

Forfatter:  kickarn [ Tor 02. Apr 2009 21:20 ]
Innleggets emne:  Re: spiralfjærer på impala/ chevelle?

ja har sett der:) der og airbagit... skal være ganske greit å montere luft p sånne biler eller?

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/