AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

bilen hoppe
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=7544
Side 1 av 1

Forfatter:  Mathos [ Man 30. Mar 2009 20:30 ]
Innleggets emne:  bilen hoppe

når eg bremse begynne bilen å hoppe og vri seg litt mot høyre. den har ikke vært sånn fra begynnelsen av,men blitt værre og værre. nåken som vett ka det kan værra?

Forfatter:  Olav [ Tir 31. Mar 2009 15:00 ]
Innleggets emne:  Re: bilen hoppe

Og hvilken bil snakker me om ??

Olav

Forfatter:  jolly [ Tir 31. Mar 2009 18:16 ]
Innleggets emne:  Re: bilen hoppe

hei...har du sjekka foringer og hjuloppheng?kan være noe der da...vist det er slakt å dårlig vil jo hjulene jobbe litt uahengig.og dra litt hit og dit...

Forfatter:  Bippe [ Ons 01. Apr 2009 01:12 ]
Innleggets emne:  Re: bilen hoppe

Ujamt slitte bremser

Forfatter:  Mathos [ Ons 01. Apr 2009 09:08 ]
Innleggets emne:  Re: bilen hoppe

bilen e ein chevy astro 94 modell.må vell værra ein grunn t at bremsene bremse ujamt då?har ikje sjekka foringer og div ennå.har ikje hatt tid.får sjekka klossene.har nye,men bremse det ujamt vil eg gjerna finna ut av grunnen før eg bytte.

Forfatter:  jolly [ Ons 01. Apr 2009 13:58 ]
Innleggets emne:  Re: bilen hoppe

tror det er det ekleste bremsene eller hjulopphenget,drar ut til siden når du bremser? kan være skeiv bremsefordeling.ta å kjøre den på en bremsetester på et verksted så får du svar om det er bremsene.vist ikke så er det det andre:)lykke til:)

Forfatter:  Mathos [ Tor 02. Apr 2009 08:14 ]
Innleggets emne:  Re: bilen hoppe

takk takk,ska prøva på det :) .

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/