| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| bilen hoppe https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=7544 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Mathos [ Man 30. Mar 2009 20:30 ] |
| Innleggets emne: | bilen hoppe |
når eg bremse begynne bilen å hoppe og vri seg litt mot høyre. den har ikke vært sånn fra begynnelsen av,men blitt værre og værre. nåken som vett ka det kan værra? |
|
| Forfatter: | Olav [ Tir 31. Mar 2009 15:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: bilen hoppe |
Og hvilken bil snakker me om ?? Olav |
|
| Forfatter: | jolly [ Tir 31. Mar 2009 18:16 ] |
| Innleggets emne: | Re: bilen hoppe |
hei...har du sjekka foringer og hjuloppheng?kan være noe der da...vist det er slakt å dårlig vil jo hjulene jobbe litt uahengig.og dra litt hit og dit... |
|
| Forfatter: | Bippe [ Ons 01. Apr 2009 01:12 ] |
| Innleggets emne: | Re: bilen hoppe |
Ujamt slitte bremser |
|
| Forfatter: | Mathos [ Ons 01. Apr 2009 09:08 ] |
| Innleggets emne: | Re: bilen hoppe |
bilen e ein chevy astro 94 modell.må vell værra ein grunn t at bremsene bremse ujamt då?har ikje sjekka foringer og div ennå.har ikje hatt tid.får sjekka klossene.har nye,men bremse det ujamt vil eg gjerna finna ut av grunnen før eg bytte. |
|
| Forfatter: | jolly [ Ons 01. Apr 2009 13:58 ] |
| Innleggets emne: | Re: bilen hoppe |
tror det er det ekleste bremsene eller hjulopphenget,drar ut til siden når du bremser? kan være skeiv bremsefordeling.ta å kjøre den på en bremsetester på et verksted så får du svar om det er bremsene.vist ikke så er det det andre:)lykke til:) |
|
| Forfatter: | Mathos [ Tor 02. Apr 2009 08:14 ] |
| Innleggets emne: | Re: bilen hoppe |
takk takk,ska prøva på det |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|