Det er flere måter å senke bilen på, vanlig i dag er senkespindler, kortere fjærer eller f.eks montere Mustang2 type forstilling.
Ønsker du imidlertid å beholde det gamle nostalgi preget på din gammelbil med stiv foraksling, og samtidig få litt stuk på den, og ikke miste all fjærvei, så er en omsmidd "dropped" aksel en mulighet. Det er meg bekjent ikke noen i Norge som smir om aksler, og ikke så mange i USA heller.
Så da jeg leste om dette firmaet var jeg snar og kjøpte meg en 3" over stock drop aksel til -39 gMc trucken.
http://www.droppedaxles.com Skal bli spennende å se om tilsynet greier å "avsløre" den...
