| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Swaybars til 69 charger??? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=7459 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Tbag [ Søn 22. Mar 2009 17:38 ] |
| Innleggets emne: | Swaybars til 69 charger??? |
Hvilket merke burde jeg velge? Har hørt om firmfeel,adco,hotchkis,pst men hva er det som er bra? Adco koster rundt 130 dollar pr sett, altså 260 dollar for front og bak. Det er ganske billig iforhold til firmfeel som er nesten det dobbelte. Hva burde jeg gjøre? Merker man så sinnsykt forskjell? Har ca 400 hester i 440 blocka så er ikke noe syke krefter til å gjøre så mye. Hva mener folket? |
|
| Forfatter: | moparman [ Søn 22. Mar 2009 23:09 ] |
| Innleggets emne: | Re: Swaybars til 69 charger??? |
Tror ikke du merker noe forskjell på merke. Men kan det være tykkelse forskjell siden prisen er så forskjellig |
|
| Forfatter: | Tbag [ Søn 22. Mar 2009 23:28 ] |
| Innleggets emne: | Re: Swaybars til 69 charger??? |
Hvilken tykkelse burde jeg ha??? |
|
| Forfatter: | v8power [ Man 23. Mar 2009 22:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: Swaybars til 69 charger??? |
Jeg kjører pst på min Charger. Var det 1 1/4 foran og 3/4 eller 7/8 bak mon tro? Er noen år siden. Hjalp godt på! Spesielt siden jeg antagelig fremdeles har smallblokk fjæring på min 440 bil. |
|
| Forfatter: | Tbag [ Tir 24. Mar 2009 00:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: Swaybars til 69 charger??? |
Har byttet fjærer og torsion stavene så det matcher 440 blokka, så burde holde det der. Ingen som syns at adco funker? Kanskje ikke vits å prøve på det da? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|