| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Coilovers https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=7359 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | CaminoTigger [ Fre 13. Mar 2009 20:50 ] |
| Innleggets emne: | Coilovers |
Grubler litt på om jeg skal invistere i coilovers foran på min 1983 El Camino,mest fordi jeg liker tanken på å kunne finjustere høyden på kjerra. Har sett litt på disse setta fra qa1: http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku Noen som har erfaring med disse,råd og tips? Andre produsenter å anbefale? Står forøvrig 2" senkespindler på om det har noen betydning. Takker for hjelp |
|
| Forfatter: | CaminoTigger [ Lør 28. Mar 2009 22:44 ] |
| Innleggets emne: | Re: Coilovers |
Ingen som har vært borti coilovers da |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|