AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Coilovers
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=7359
Side 1 av 1

Forfatter:  CaminoTigger [ Fre 13. Mar 2009 20:50 ]
Innleggets emne:  Coilovers

Grubler litt på om jeg skal invistere i coilovers foran på min 1983 El Camino,mest fordi jeg liker tanken på å kunne finjustere høyden på kjerra. Har sett litt på disse setta fra qa1:
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Noen som har erfaring med disse,råd og tips? Andre produsenter å anbefale?
Står forøvrig 2" senkespindler på om det har noen betydning.
Takker for hjelp 8) !

Forfatter:  CaminoTigger [ Lør 28. Mar 2009 22:44 ]
Innleggets emne:  Re: Coilovers

Ingen som har vært borti coilovers da :? ?

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/