| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Boltmønster. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=7346 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Chevy56 [ Tor 12. Mar 2009 11:14 ] |
| Innleggets emne: | Boltmønster. |
Hei. Noen som vet va slags boltmønster Chrysler brukte i 1969? |
|
| Forfatter: | pontchief [ Tor 12. Mar 2009 11:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: Boltmønster. |
Du finner svar her http://www.roddingroundtable.com/tech/articles/boltpat.html |
|
| Forfatter: | Bippe [ Tor 12. Mar 2009 13:35 ] |
| Innleggets emne: | Re: Boltmønster. |
Oi i den lista var det mye feil. A-Body 5X4" B-Body 5X4,5" C og D-Body mener jeg brukte 5X4,5" I 1969 (muligens så hadde de 5X5", men det mener jeg kom i 1971) |
|
| Forfatter: | pontchief [ Tor 12. Mar 2009 13:47 ] |
| Innleggets emne: | Re: Boltmønster. |
Hva var feil? Kjekt å vite.. |
|
| Forfatter: | Bippe [ Tor 12. Mar 2009 14:08 ] |
| Innleggets emne: | Re: Boltmønster. |
Nå så ikke jeg på hele lista og har bare hukomelsen å gå etter her. Det jeg fant i farta var 70-72 Barracuda var oppgjitt til å ha 5X4" mens den har 5X4,5" og 37-89 Imperial var oppgjitt med 5X4,5" og jeg vet de hadde 5X5,5" på slutten av 50 tallet. De har også brukt 5X5". Så litt bedre på lista nå og så at Imperial også var nevnt med 5X5" og 5X4,5" lengre nede i lista. Så da blir den rotete også. Jeg ville ikke ha stolt 100% på den lista. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|