| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| G20 felger og dekk! https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=7002 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | 65-200_Hardtop [ Tir 03. Feb 2009 20:49 ] |
| Innleggets emne: | G20 felger og dekk! |
Hei! Ny her på forumet, men har kikket og lest litt tidligere.. Skal bygge opp en '86 G20 Van, og i den forbindelse trengs det noen felger og dekk.. Lurer egentlig på hvilken dekk-/felgbredde jeg kan ha på en sånn van? Kunne tenkt noe i duren 15x8.. er dette en bra dim? Går evt breidere bak, som f eks 15x10? Hva med backspacing på en sånn bil? Har fått anbefalt 235/70-15 og 255/60-15 hos en dekkforhandler. Stemmer dette bra? Takk! 65-200_Hardtop |
|
| Forfatter: | jolly [ Tir 03. Feb 2009 23:38 ] |
| Innleggets emne: | Re: G20 felger og dekk! |
65-200_Hardtop skrev: Hei! Ny her på forumet, men har kikket og lest litt tidligere.. Skal bygge opp en '86 G20 Van, og i den forbindelse trengs det noen felger og dekk.. Lurer egentlig på hvilken dekk-/felgbredde jeg kan ha på en sånn van? Kunne tenkt noe i duren 15x8.. er dette en bra dim? Går evt breidere bak, som f eks 15x10? Hva med backspacing på en sånn bil? Har fått anbefalt 235/70-15 og 255/60-15 hos en dekkforhandler. Stemmer dette bra? Takk! 65-200_Hardtop hei eg vett det går med 295-50-15 på 10 tommers felg,men da må du ha breddere på vanen:) heller ikke godkjent med den størrelsen |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|