| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Felger & dekk 79' Caprice coupe https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=6771 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Ericzn [ Tor 15. Jan 2009 21:11 ] |
| Innleggets emne: | Felger & dekk 79' Caprice coupe |
Mornings, fersk bruker her! Skal ha meg nye felger til caprice'n min og lurer fælt på hva jeg kan sette på bilen. Det eneste jeg vet er at boltsirkelen er 5 x 4,75". Tenkte på 17-18" med relativt breie dekk, har 225/75-15 nå og det er nesten sykkelhjul |
|
| Forfatter: | Ericzn [ Søn 25. Jan 2009 23:49 ] |
| Innleggets emne: | Re: Felger & dekk 79' Caprice coupe |
Ingen som vet noe om dette? |
|
| Forfatter: | blazerteam [ Man 26. Jan 2009 00:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: Felger & dekk 79' Caprice coupe |
Tipper på at du har god plass til f eks 17x8 foran og bak med 4til 4,5 tommer backspace.Dekkdim 275x40 bak og 255x40 foran.Men du må måle selv.Er ikke så mange som bygger på disse bilene,selv om du kjrer i ring rundt alle muskelbilene fra seksti og syttitallet med litt modifiseringer. Samme for og bakstilling på din bil,som på en 96 Impala SS f eks.Men kraftigere stabstag og fjærer-støtdempere. |
|
| Forfatter: | Ericzn [ Fre 30. Jan 2009 18:07 ] |
| Innleggets emne: | Re: Felger & dekk 79' Caprice coupe |
Da har jeg litt å gå etter hvertfall, mere modifiseringer kommer muligens etterhvert når lommeboka blir enig |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|