AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Felger & dekk 79' Caprice coupe
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=6771
Side 1 av 1

Forfatter:  Ericzn [ Tor 15. Jan 2009 21:11 ]
Innleggets emne:  Felger & dekk 79' Caprice coupe

Mornings, fersk bruker her! Skal ha meg nye felger til caprice'n min og lurer fælt på hva jeg kan sette på bilen. Det eneste jeg vet er at boltsirkelen er 5 x 4,75". Tenkte på 17-18" med relativt breie dekk, har 225/75-15 nå og det er nesten sykkelhjul :roll: Alle tips tas imot med takk, og gjerne noen linker til butikker som har greie priser og utvalg (Norge, USA o.l.) :D

Forfatter:  Ericzn [ Søn 25. Jan 2009 23:49 ]
Innleggets emne:  Re: Felger & dekk 79' Caprice coupe

Ingen som vet noe om dette? :?

Forfatter:  blazerteam [ Man 26. Jan 2009 00:30 ]
Innleggets emne:  Re: Felger & dekk 79' Caprice coupe

Tipper på at du har god plass til f eks 17x8 foran og bak med 4til 4,5 tommer backspace.Dekkdim 275x40 bak og 255x40 foran.Men du må måle selv.Er ikke så mange som bygger på disse bilene,selv om du kjrer i ring rundt alle muskelbilene fra seksti og syttitallet med litt modifiseringer.

Samme for og bakstilling på din bil,som på en 96 Impala SS f eks.Men kraftigere stabstag og fjærer-støtdempere.

Forfatter:  Ericzn [ Fre 30. Jan 2009 18:07 ]
Innleggets emne:  Re: Felger & dekk 79' Caprice coupe

Da har jeg litt å gå etter hvertfall, mere modifiseringer kommer muligens etterhvert når lommeboka blir enig :lol:

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/