| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Dårlige bremser https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=4103 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | LincnM3 [ Tir 01. Apr 2008 13:41 ] |
| Innleggets emne: | Dårlige bremser |
Hoi. Bremsene på Lincolnen trenger litt jobb før bilen kan godkjennes.. Nå må jeg pumpe opp trykk / motstand i bremsepedalen, men da fungerer de også greit. Noen som vet hva dette er? Holder det å lufte bremsene? |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Tir 01. Apr 2008 14:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dårlige bremser |
LincnM3 skrev: Hoi.
Bremsene på Lincolnen trenger litt jobb før bilen kan godkjennes.. Nå må jeg pumpe opp trykk / motstand i bremsepedalen, men da fungerer de også greit. Noen som vet hva dette er? Holder det å lufte bremsene? Det høres rett og slett ut som om du har luft ja.. alfaalfa |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tir 01. Apr 2008 21:58 ] |
| Innleggets emne: | |
Hvis din bremsvæske er mere end to år gammel skal den byttes! bremsvæskens tendens til å optage vand, øker, jo ældre den bliver! den begynner å koke når du bremser, og derved opstår der damplommer! disse lommerne minker, når væsken bliver kold,men forsvinner ikke, og der bliver flere av dem! og så er det du får luftlommer i bremsevæsken! det koster så lite, og bytte, men det er garranteret verdt det! hvis du trenger hjælp til dette, er det bare å sige fra!!!! |
|
| Forfatter: | leaded [ Tir 01. Apr 2008 23:36 ] |
| Innleggets emne: | |
Normalt er dette luft! Kan komme av også gammel vanntrukket bremsevæske. Uheldigvis hvis bilen har stått lenge, kan en eller annen pakning i hjulsylindre eller hovedsylinder tørket inn, og sprukket, men da finner du vanligvis en lekkasje ved disse. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|