Nei, men burde gjøre bilen COOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
Det store karosseriet, og forholdsvis liten vindushøyde, skulle få denne bilen til å se meget bra ut liggende på "ramma"______ _ .
Vet det har kommet noen forskrifter om automatisk heving til "normal kjørehøyde" ved oppstart...
Problemet er vel ennå Biltilsynet........
Ellers burde det gå bra med rett dimensjonerte deler, og at arbeidet er utført ordentlig!
Kontakt f.eks.
http://www.airride.com og forespør om hva de hadde anbefalt.
Du kan også ta et søk rundt på nettet, og se om du finner noen lignende bil som har oppsettet, og spørre denne.
