AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

støtdempere?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=3661
Side 1 av 2

Forfatter:  dan@biringt.com [ Søn 17. Feb 2008 23:49 ]
Innleggets emne:  støtdempere?

hvordan er edelbrock sine støtdempere?!

feks disse;
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku

noen som har noe å anbefale? til en grei pris ;)

Forfatter:  dan@biringt.com [ Tir 25. Mar 2008 15:56 ]
Innleggets emne: 

ingen som har noe å si om edelbroks støtdempere?!?!
trenger sårt noen meninger/tips, må få tatt en bestilling før helga, vet ikke hvilke dempere jeg skal bestille, har sett på disse edelbrock demperne men har ingen erfaring med demperene deres selv.

Forfatter:  Roar [ Tir 25. Mar 2008 16:15 ]
Innleggets emne: 

Kundene mine er ihvertfall veldig fornøyd med de. Noe av det bedre faktisk.

Forfatter:  Roar [ Tir 25. Mar 2008 16:15 ]
Innleggets emne: 

Men du får ikke Summit til å selge de til deg.

Forfatter:  dan@biringt.com [ Tir 25. Mar 2008 16:21 ]
Innleggets emne: 

Roar skrev:
Men du får ikke Summit til å selge de til deg.


hva mener du?

Forfatter:  Smallblock Power E-body [ Tir 25. Mar 2008 17:45 ]
Innleggets emne: 

De kan ikke sendes med fly. Er registrert som farlig gods.
har sjøl bestilt to sett med edelbrock IAS classic series til mine to challengere.
Håper på de er bra,viss ikke har eg drete på draget.....

Forfatter:  dan@biringt.com [ Tir 25. Mar 2008 20:08 ]
Innleggets emne: 

Smallblock Power E-body skrev:
De kan ikke sendes med fly. Er registrert som farlig gods.
har sjøl bestilt to sett med edelbrock IAS classic series til mine to challengere.
Håper på de er bra,viss ikke har eg drete på draget.....



er det bare hos summit det er sånn eller er det sånn hos feks. national parts depot og classic industries også?

Forfatter:  Motown [ Ons 26. Mar 2008 11:15 ]
Innleggets emne:  Farlig gods?

Gjelder dette alle typer dempere fra summit?,som fks KYB-som jeg hadde tenkt bestillt...

Forfatter:  Roar [ Ons 26. Mar 2008 11:42 ]
Innleggets emne: 

Ja gjelder alle typer av dempere, og lakkbokser etc. Alt som er forbudt på fly selger de ikke til utlandet. De skriver jo dette på siden sin.

Forfatter:  dan@biringt.com [ Ons 26. Mar 2008 12:47 ]
Innleggets emne: 

Roar skrev:
Ja gjelder alle typer av dempere, og lakkbokser etc. Alt som er forbudt på fly selger de ikke til utlandet. De skriver jo dette på siden sin.


pris har du på de røde edelbrock demperne? til en 74 camaro?!

Forfatter:  chevy8 [ Ons 26. Mar 2008 15:19 ]
Innleggets emne: 

eg fikk tilsendt konidempere fra www.jegs.com
og det gikk med fly

så?

Forfatter:  dan@biringt.com [ Ons 26. Mar 2008 17:48 ]
Innleggets emne: 

chevy8 skrev:
eg fikk tilsendt konidempere fra www.jegs.com
og det gikk med fly

så?


mange kammerater som har bestilt dempere til japsebilen fra statene med fly, så jeg fatter ikke hva greia er med summit, ser ikke noe notat på classic industries om at de ikke sender demperne med fly, satser på at de ikke har samma policy'en som summit :P

Forfatter:  elcamino [ Ons 26. Mar 2008 20:09 ]
Innleggets emne: 

Kjøpte røde justerbare koni dempere til 59 elcamino`n min på rodin &co jeg.. Var meget fornuftig pris,betalte mindre der for de enn det aarnes skulle ha for vanlige dempere

Forfatter:  frankie [ Tor 27. Mar 2008 10:09 ]
Innleggets emne: 

fikk for ikke så lenge siden mine KYB dempere fra summit med fly(de var veldig kjappe), det står en merknad ved de demperne som ikke kan sendes med fly, og det var ikke så mange.(men av en eller annen grunn de fleste fra edelbrock)

Forfatter:  dan@biringt.com [ Tor 27. Mar 2008 10:30 ]
Innleggets emne: 

snodig det der..

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/