AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

opphengskuler div. merker, hvilke?!?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=3656
Side 1 av 1

Forfatter:  dan@biringt.com [ Søn 17. Feb 2008 16:59 ]
Innleggets emne:  opphengskuler div. merker, hvilke?!?

http://store.summitracing.com/egnsearch ... wordSearch

skal bestille nye opphengskuler, noen som har peiling på hva som er bra og hva som ikke er bra, eller er det så å si samme kvaliteten på alle disse hos summit?!

er summit sine bra?

Forfatter:  chevellen [ Søn 17. Feb 2008 17:12 ]
Innleggets emne: 

Kvaliteten er vel ganske jevn skulle jeg tro. Så at Summit har slike low friction kuler. Men de var vel dobbel så dyre som vanlige. Men de hadde vært artig å prøvd.

:D

Forfatter:  T-7 [ Søn 17. Feb 2008 20:54 ]
Innleggets emne: 

Dei delene som Summit selger med sitt eget navn på er bare billige Kina deler, gå for Moog du, det er skikkelig kvalitet, eller et annet skikkelig merke

Forfatter:  alfaalfa [ Lør 01. Mar 2008 02:11 ]
Innleggets emne: 

T-7 skrev:
Dei delene som Summit selger med sitt eget navn på er bare billige Kina deler, gå for Moog du, det er skikkelig kvalitet, eller et annet skikkelig merke


Anbefaler også moog. Er et meget godt merke. ps: Du får kjøpt dette her til lands og da :wink:

alfalfa

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/