| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Oppgradere bremsene på min 74camaro https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=3558 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | dan@biringt.com [ Tor 07. Feb 2008 08:37 ] |
| Innleggets emne: | Oppgradere bremsene på min 74camaro |
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku noen som har en formening om dette kit'et? |
|
| Forfatter: | Olav [ Tor 07. Feb 2008 10:32 ] |
| Innleggets emne: | Bremser |
Om du vil oppgradere bremsene dine så bør du først gå for større skiver. Du har 11" orginalt. Med 1LE/ b-body oppgradering får du 12" dette gir 13% større areal. Du bruker D61 policepads/HD klosser på orginal calipere, dette gir større areal og.... Dette er dem mest populære oppgraderingen ang bremser på de fleste GM biler.( Har ett sett liggende med drilla og slotta skiver på spindler lakka og klart. For salg siden eg holder på med C5 bremser) http://www.nastyz28.com/forum/showthread.php?t=109707 Du kan senere oppgradere med andre calipere Olav |
|
| Forfatter: | dan@biringt.com [ Tor 07. Feb 2008 16:58 ] |
| Innleggets emne: | |
hvor mye koster det du anbefaler? |
|
| Forfatter: | Olav [ Tor 07. Feb 2008 17:19 ] |
| Innleggets emne: | Bremser |
Sender deg PM..... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|