AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

opphengskulene på en 74camaro
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=3204
Side 1 av 1

Forfatter:  dan@biringt.com [ Lør 05. Jan 2008 18:15 ]
Innleggets emne:  opphengskulene på en 74camaro

skal bytte opphengskulene på en 74 camaro, disse er fra orginalt av klinket på, har ikke bestilt nye enda, men er nye også slike man må klinke på eller er det "bolt on"?

Forfatter:  chevy8 [ Lør 05. Jan 2008 19:05 ]
Innleggets emne: 

hvordan får man av disse som er "klinket på"? må man ha presse?

Forfatter:  elcamino [ Lør 05. Jan 2008 19:18 ]
Innleggets emne: 

pleier å følge med skruer og muttre for å montere de nye.. Er vel bare å slipe vekk "naglene" på de gamle...

Forfatter:  chevy8 [ Lør 05. Jan 2008 20:59 ]
Innleggets emne: 

ååå..ok :D

Forfatter:  dan@biringt.com [ Søn 06. Jan 2008 02:11 ]
Innleggets emne: 

elcamino skrev:
pleier å følge med skruer og muttre for å montere de nye.. Er vel bare å slipe vekk "naglene" på de gamle...


var det jeg håpet på, har lite lyst å begynne å klinke på nye, er gennerelt noe dritt med den klinkingen etter mitt hode hvertfall :P

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/