AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hvordan demontere "tannhjul" på rattaksel
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=27288
Side 1 av 1

Forfatter:  hansa [ Ons 15. Feb 2017 13:48 ]
Innleggets emne:  Hvordan demontere "tannhjul" på rattaksel

Noen tips for demontering av "tannhjulet" på rattakslingen. Snekkestyring...

Har prøvd med verkstedpresse, men turte ikke mer enn et par hundre kg pga litt dårlig muligheter for oppstøtting.

Vedlegg:
IMG_6862 (Small).JPG
IMG_6862 (Small).JPG [ 39.02 KiB | Vist 4929 ganger ]
IMG_6863 (Small).JPG
IMG_6863 (Small).JPG [ 52.16 KiB | Vist 4929 ganger ]

Forfatter:  Sturmtiger [ Ons 15. Feb 2017 17:45 ]
Innleggets emne:  Re: Hvordan demontere "tannhjul" på rattaksel

Ofre en nøkkelpipe som akuratt passerer tannen på hylsen, hamre den ut på skrustikke. Legg 1cm tjukke planker på sidene for støtte og grep.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/