| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hvordan demontere "tannhjul" på rattaksel https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=27288 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | hansa [ Ons 15. Feb 2017 13:48 ] | |||
| Innleggets emne: | Hvordan demontere "tannhjul" på rattaksel | |||
Noen tips for demontering av "tannhjulet" på rattakslingen. Snekkestyring... Har prøvd med verkstedpresse, men turte ikke mer enn et par hundre kg pga litt dårlig muligheter for oppstøtting.
|
||||
| Forfatter: | Sturmtiger [ Ons 15. Feb 2017 17:45 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hvordan demontere "tannhjul" på rattaksel |
Ofre en nøkkelpipe som akuratt passerer tannen på hylsen, hamre den ut på skrustikke. Legg 1cm tjukke planker på sidene for støtte og grep. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|