| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hjulmuttere og bolter https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=27252 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | robert.henriksen [ Man 16. Jan 2017 15:32 ] |
| Innleggets emne: | Hjulmuttere og bolter |
Hei på dere Har en 1999 suburban K2500. Vet noen dim og hva slags gjenger det er?? Om jeg må bytte bolter, hvor kan jeg få tak i det uten å bli ruinert ?? Mvh Robert Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|