| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bremsevæske/mengde https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=26150 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Chevychase [ Tor 19. Mar 2015 22:10 ] |
| Innleggets emne: | Bremsevæske/mengde |
Holder på med en større bremsejobb, rør,slanger,calipere på en Tahoe 03, og bytter selvsagt all væske. Hvor mye væske regner man sånn ca for å bytte alt? |
|
| Forfatter: | sigheri [ Tor 19. Mar 2015 22:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bremsevæske/mengde |
1 til 1,5 liter. Holder nok vil jeg tro. |
|
| Forfatter: | Chevychase [ Tor 19. Mar 2015 23:03 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bremsevæske/mengde |
Ok, ja rørene rommer vel ikke så veldig mye.. men reservoir og calipere fylles det jo litt, samt abs enheten |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|