AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Bremsevæske/mengde
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=26150
Side 1 av 1

Forfatter:  Chevychase [ Tor 19. Mar 2015 22:10 ]
Innleggets emne:  Bremsevæske/mengde

Holder på med en større bremsejobb, rør,slanger,calipere på en Tahoe 03, og bytter selvsagt all væske.
Hvor mye væske regner man sånn ca for å bytte alt?

Forfatter:  sigheri [ Tor 19. Mar 2015 22:40 ]
Innleggets emne:  Re: Bremsevæske/mengde

1 til 1,5 liter. Holder nok vil jeg tro.

Forfatter:  Chevychase [ Tor 19. Mar 2015 23:03 ]
Innleggets emne:  Re: Bremsevæske/mengde

Ok, ja rørene rommer vel ikke så veldig mye.. men reservoir og calipere fylles det jo litt, samt abs enheten

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/