AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Senkefjører til 4.gen Camaro
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=26011
Side 1 av 1

Forfatter:  Camaro72 [ Fre 06. Feb 2015 11:24 ]
Innleggets emne:  Senkefjører til 4.gen Camaro

Noen som har erfaring med senkefjører til 4. gen Camaro? Tenkte å få ned bilen litt, men ønsker fortsatt å ha den kjørbar. Har hørt at 1,5" senk kan bli vel mye da disse er lav under. Dette gjelder en 97 Z28 som er ALT for høy :shock:

Vedlegg:
DSC07964small.jpg
DSC07964small.jpg [ 138.46 KiB | Vist 2448 ganger ]

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/