| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Senkefjører til 4.gen Camaro https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=26011 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Camaro72 [ Fre 06. Feb 2015 11:24 ] | ||
| Innleggets emne: | Senkefjører til 4.gen Camaro | ||
Noen som har erfaring med senkefjører til 4. gen Camaro? Tenkte å få ned bilen litt, men ønsker fortsatt å ha den kjørbar. Har hørt at 1,5" senk kan bli vel mye da disse er lav under. Dette gjelder en 97 Z28 som er ALT for høy
|
|||
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|