| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Ford Windstar problemer https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=25696 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | håkon.grell [ Lør 01. Nov 2014 19:07 ] |
| Innleggets emne: | Ford Windstar problemer |
Er det noen som kan gi tips om mekaniker/verksted som kan reparere en Ford Windstar 3,8 l 1995 mod. Når bilen kjører går den godt, men har startvansker. Bor i Fredrikstad. -Håkon |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|