AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Ford Windstar problemer
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=25696
Side 1 av 1

Forfatter:  håkon.grell [ Lør 01. Nov 2014 19:07 ]
Innleggets emne:  Ford Windstar problemer

Er det noen som kan gi tips om mekaniker/verksted som kan reparere en Ford Windstar 3,8 l 1995 mod.
Når bilen kjører går den godt, men har startvansker. Bor i Fredrikstad.
-Håkon

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/