| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Lekkasje ved bremsevæskebeholder.. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=25666 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | esbandos [ Tor 23. Okt 2014 21:50 ] |
| Innleggets emne: | Lekkasje ved bremsevæskebeholder.. |
Hei. På min suburban lekker det litt væske der hvor beholderen er dytta nedi sylinderen. Problemet er at jeg ikke finner disse pakningene løs noen plass. Finner dem kun i sammenheng ved kjøp av ny beholder, og det trenger jeg ikke.. ![]() Noen som har tips? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|