AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Lekkasje ved bremsevæskebeholder..
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=25666
Side 1 av 1

Forfatter:  esbandos [ Tor 23. Okt 2014 21:50 ]
Innleggets emne:  Lekkasje ved bremsevæskebeholder..

Hei. På min suburban lekker det litt væske der hvor beholderen er dytta nedi sylinderen. Problemet er at jeg ikke finner disse pakningene løs noen plass. Finner dem kun i sammenheng ved kjøp av ny beholder, og det trenger jeg ikke.. :p

Noen som har tips?

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/