| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Noen som veit Boltsirkel på 1968 Plymouth Barracuda ? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=25519 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | tomhop [ Tor 18. Sep 2014 14:40 ] |
| Innleggets emne: | Noen som veit Boltsirkel på 1968 Plymouth Barracuda ? |
heisann. på jakt etter felger til Plymouth barracuda 1968, er det noen som veit botsirkel. og evt hvor breie dekk og felger eg kan ha på en orginal bil ? takker for svar |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Tor 18. Sep 2014 15:07 ] |
| Innleggets emne: | Noen som veit Boltsirkel på 1968 Plymouth Barracuda ? |
Opprinnelig har vel -68 5x4" med mindre den er bygget om. Desverre er det ikke store utvalget felger på den boltsirkelen. Jeg kjører med 215/14 på Slotmags på min -65 Barracuda, da 225 akkurat tar i bakskjermen... Vet ikke innpresset da... |
|
| Forfatter: | tommys [ Tor 18. Sep 2014 19:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: Noen som veit Boltsirkel på 1968 Plymouth Barracuda ? |
http://boltsirkel.no/ |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|