AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Noen som veit Boltsirkel på 1968 Plymouth Barracuda ?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=25519
Side 1 av 1

Forfatter:  tomhop [ Tor 18. Sep 2014 14:40 ]
Innleggets emne:  Noen som veit Boltsirkel på 1968 Plymouth Barracuda ?

heisann. på jakt etter felger til Plymouth barracuda 1968, er det noen som veit botsirkel.

og evt hvor breie dekk og felger eg kan ha på en orginal bil ?

takker for svar :)

Forfatter:  AW-100 [ Tor 18. Sep 2014 15:07 ]
Innleggets emne:  Noen som veit Boltsirkel på 1968 Plymouth Barracuda ?

Opprinnelig har vel -68 5x4" med mindre den er bygget om. Desverre er det ikke store utvalget felger på den boltsirkelen. Jeg kjører med 215/14 på Slotmags på min -65 Barracuda, da 225 akkurat tar i bakskjermen... Vet ikke innpresset da...

Forfatter:  tommys [ Tor 18. Sep 2014 19:00 ]
Innleggets emne:  Re: Noen som veit Boltsirkel på 1968 Plymouth Barracuda ?

http://boltsirkel.no/

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/