AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Understellet er viktig
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=25447
Side 1 av 1

Forfatter:  jensmartin [ Søn 31. Aug 2014 23:23 ]
Innleggets emne:  Understellet er viktig

HEI
Etter å ha behandlet Tahoen min med Owatrol rustolje)understellet),er jeg klar for å legge på understellsmasse. Noen som har tips om bra produkter her,skal minst ha 5 l. :D

Forfatter:  grogei [ Man 01. Sep 2014 08:36 ]
Innleggets emne:  Re: Understellet er viktig

https://www.youtube.com/watch?v=FREqAZGzUzk

en av verdens største og beste

Forfatter:  Olav [ Ons 03. Sep 2014 14:30 ]
Innleggets emne:  Re: Understellet er viktig

Jeg har brukt Nopava i alle år. Dette er dansk produkt. Fordelen med dette er at det er veldig tynnflytende tynnstoffet for dører og hulrom. Stoffet for understell er veldig seint tørkende slik det trekker godt inn. det gjør og at gammel hard understellsmasse blir myk og ikke sprekker opp. Heter Pava i Danmark og Nopava i Norge. Finnes flere leverandører i Norge av dette.

http://pava.dk/index.php?id=223
http://nopava.no/

Forfatter:  jensmartin [ Søn 21. Sep 2014 23:59 ]
Innleggets emne:  Re: Understellet er viktig

Olav skrev:
Jeg har brukt Nopava i alle år. Dette er dansk produkt. Fordelen med dette er at det er veldig tynnflytende tynnstoffet for dører og hulrom. Stoffet for understell er veldig seint tørkende slik det trekker godt inn. det gjør og at gammel hard understellsmasse blir myk og ikke sprekker opp. Heter Pava i Danmark og Nopava i Norge. Finnes flere leverandører i Norge av dette.

http://pava.dk/index.php?id=223
http://nopava.no/


Finner ikke noe om pris??

Forfatter:  Olav [ Tir 23. Sep 2014 16:56 ]
Innleggets emne:  Re: Understellet er viktig

Betalte ca 5000,-for min. Full behandling

Forfatter:  jensmartin [ Lør 27. Sep 2014 01:17 ]
Innleggets emne:  Re: Understellet er viktig

Olav skrev:
Betalte ca 5000,-for min. Full behandling

Ok
Trodde du solgte dette stoffet..

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/