| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 1965 chevy bel air, oppgradering til skivebrems. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=25172 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | sijaka [ Lør 05. Jul 2014 18:59 ] |
| Innleggets emne: | 1965 chevy bel air, oppgradering til skivebrems. |
hei, har en 1965 Chevrolet Bel air jeg skal oppgradere med skivebrems. må/skal dette inn I vognkortet? hvordan går jeg evt fram med søknadsprosessen? |
|
| Forfatter: | endrefager [ Lør 05. Jul 2014 22:33 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1965 chevy bel air, oppgradering til skivebrems. |
En kompis bygget om sin 72 nova og der var det ikke krav om å skrive det inn så han kjøpte komplett kitt og det funker gull:-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 |
|
| Forfatter: | streetracer [ Man 07. Jul 2014 17:16 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1965 chevy bel air, oppgradering til skivebrems. |
Impala kom vel med skiver foran i 67, så hvis du skal ha original style skiver så ville jeg bare montert og tut og kjør |
|
| Forfatter: | sijaka [ Tir 08. Jul 2014 19:34 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1965 chevy bel air, oppgradering til skivebrems. |
har kjøpt dette kitet: http://www.ebay.com/itm/111342657427?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 bilen må inn på eu uansett nå så finner nok fort ut om det må skrives inn eller ikke |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|