AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

1965 chevy bel air, oppgradering til skivebrems.
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=25172
Side 1 av 1

Forfatter:  sijaka [ Lør 05. Jul 2014 18:59 ]
Innleggets emne:  1965 chevy bel air, oppgradering til skivebrems.

hei, har en 1965 Chevrolet Bel air jeg skal oppgradere med skivebrems.
må/skal dette inn I vognkortet?
hvordan går jeg evt fram med søknadsprosessen?

Forfatter:  endrefager [ Lør 05. Jul 2014 22:33 ]
Innleggets emne:  Re: 1965 chevy bel air, oppgradering til skivebrems.

En kompis bygget om sin 72 nova og der var det ikke krav om å skrive det inn så han kjøpte komplett kitt og det funker gull:-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Forfatter:  streetracer [ Man 07. Jul 2014 17:16 ]
Innleggets emne:  Re: 1965 chevy bel air, oppgradering til skivebrems.

Impala kom vel med skiver foran i 67, så hvis du skal ha original style skiver så ville jeg bare montert og tut og kjør :-)

Forfatter:  sijaka [ Tir 08. Jul 2014 19:34 ]
Innleggets emne:  Re: 1965 chevy bel air, oppgradering til skivebrems.

har kjøpt dette kitet:
http://www.ebay.com/itm/111342657427?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

bilen må inn på eu uansett nå så finner nok fort ut om det må skrives inn eller ikke :P

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/