| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| ombygging fra 8 bolt til 5 bolt på van https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=24250 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | dodge1969 [ Tir 14. Jan 2014 19:13 ] |
| Innleggets emne: | ombygging fra 8 bolt til 5 bolt på van |
da,jeg har planer om å bygge om vanen fra 8 til 5 bolta lurer jeg på om det holder å bare skifte akselen eller må man gjøre andre inngrep om dette skal passe min G30 van med tanke på bremer,mellomaksel,osv.?takker for svar. |
|
| Forfatter: | v8power [ Tir 14. Jan 2014 22:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: ombygging fra 8 bolt til 5 bolt på van |
Alt er jo annerledes. Mener du skifte drivakslinger eller bakasling? Bare bak du skal forandre? |
|
| Forfatter: | dodge1969 [ Ons 15. Jan 2014 19:20 ] |
| Innleggets emne: | Re: ombygging fra 8 bolt til 5 bolt på van |
hadde evt tenkt å skifte hele bakakselen med drivakslinger og det hele samt,også bytte til 5 bolta foran også.går det evt.ann å bytte alt sammen fra en 5 bolta van til en van som er 8 bolta uten større problemer eller må det bygges om mye for å evt. få dette godkjent hos bs? |
|
| Forfatter: | v8power [ Ons 15. Jan 2014 22:18 ] |
| Innleggets emne: | Re: ombygging fra 8 bolt til 5 bolt på van |
Alt må jo passe sammen. Og bremsene blir nok for små til totalvekten din. Tviler på at spindler og slikt passer foran. Er jo andre bære armer etc på G30 og de lettere chassiene |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|