| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Vil disse felgene passe på min caprice? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=24150 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Arnstein [ Man 30. Des 2013 20:05 ] |
| Innleggets emne: | Vil disse felgene passe på min caprice? |
Har sett meg ut noen felger på ebay: http://www.ebay.com/itm/17x8-17x9-Foose ... 5af9935636 Vil de passe på på min kliss orginale 78 caprice coupe? Er ganske grønn på dette med dekk og felg dim. Så det hadde vært greit med litt erfaringer før jeg bestiller. |
|
| Forfatter: | Danielm [ Man 30. Des 2013 23:04 ] |
| Innleggets emne: | Re: Vil disse felgene passe på min caprice? |
http://boltsirkel.no/ |
|
| Forfatter: | Drabben [ Man 30. Des 2013 23:05 ] |
| Innleggets emne: | Re: Vil disse felgene passe på min caprice? |
5x4.75" det jeg hadde på coupen min iafall 5x5 er stv mener jeg |
|
| Forfatter: | Danielm [ Man 30. Des 2013 23:09 ] |
| Innleggets emne: | Re: Vil disse felgene passe på min caprice? |
men for å gjøre det litt enkelt. så ja dem passer på din bil |
|
| Forfatter: | klausen [ Man 30. Des 2013 23:58 ] |
| Innleggets emne: | Re: Vil disse felgene passe på min caprice? |
Boltsirkelen er den du skal ha. Innpresset trur jeg også burde gå. Har selv en 79 coupe med 7x15 forran og 10x15 bak. Med da ET0 forran og ET-25 bak. Men med 275-60 så subber den bittelitt i utterkant bak ved lastet bil. De du kikket på så jeg det var ET+07 på bakfelgene som var 9". Så ville tro det var plass til det:-) |
|
| Forfatter: | v8power [ Tir 31. Des 2013 01:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: Vil disse felgene passe på min caprice? |
Nja, Cupere og sedaner med Heavy duty bremser bruker 5" boltsirkel så dobbelsjekk først. |
|
| Forfatter: | doey [ Tir 31. Des 2013 04:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: Vil disse felgene passe på min caprice? |
De jeg har sett som har hatt diesel originalt har som regel hatt store boltsirkel iallefall, men sedan med bensin har som regel lille boltsirkel... |
|
| Forfatter: | klausen [ Tir 31. Des 2013 17:28 ] |
| Innleggets emne: | Re: Vil disse felgene passe på min caprice? |
Jeg har ivertfall 5x4,75" på min 79mod caprice coupe |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|