AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Erfaring med Toyo dekk?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=23913
Side 1 av 1

Forfatter:  Chevelle_68 [ Tor 14. Nov 2013 18:11 ]
Innleggets emne:  Erfaring med Toyo dekk?

Er her noen som har erfaring med Toyo 600+4 dekk?
Lurer på å kjøpe slike til skylarken, men ser dem er beregnet for 4x4.

HD

Forfatter:  klausen [ Tor 14. Nov 2013 18:36 ]
Innleggets emne:  Re: Erfaring med Toyo dekk?

Hadde de i 275-60 bak på capricen. Glatte og kjøre på når det var vått og ble fort slitt vist man skulle herje litt på tørt. Men ellrrs funket de bra:-)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/