| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Erfaring med Toyo dekk? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=23913 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Chevelle_68 [ Tor 14. Nov 2013 18:11 ] |
| Innleggets emne: | Erfaring med Toyo dekk? |
Er her noen som har erfaring med Toyo 600+4 dekk? Lurer på å kjøpe slike til skylarken, men ser dem er beregnet for 4x4. HD |
|
| Forfatter: | klausen [ Tor 14. Nov 2013 18:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Erfaring med Toyo dekk? |
Hadde de i 275-60 bak på capricen. Glatte og kjøre på når det var vått og ble fort slitt vist man skulle herje litt på tørt. Men ellrrs funket de bra:-) |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|