| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Sommerdekk https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=23904 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | moparstuff [ Tir 12. Nov 2013 20:15 ] |
| Innleggets emne: | Sommerdekk |
Hvor er det best pris på sommerdekk skal ha 255/60-15 og 225/60-15 lønner det seg å importere eller kjøpe her i landet? Frakt fra us er vel ikke noe lav lenger. Geir |
|
| Forfatter: | Danielm [ Tir 12. Nov 2013 20:16 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sommerdekk |
jeg har alltid bestilt på www.interdekk.no bra priser og man får levert dekkene på trappa |
|
| Forfatter: | grogei [ Tir 12. Nov 2013 20:21 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sommerdekk |
Prøv http://dekkonline.no |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Ons 13. Nov 2013 11:19 ] |
| Innleggets emne: | Sommerdekk |
http://www.dekkonline.com er bedre... Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|