| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Slettes https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=23817 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Kennethstr [ Ons 30. Okt 2013 12:20 ] |
| Innleggets emne: | Slettes |
Hallo, er det mulig og få godkjent coilover på gatebiler? |
|
| Forfatter: | grogei [ Ons 30. Okt 2013 12:56 ] |
| Innleggets emne: | Re: Tuv på coilovers? |
yes. bare velg riktige typen Hva bil skal du ha det på? |
|
| Forfatter: | Kennethstr [ Ons 30. Okt 2013 13:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: Tuv på coilovers? |
81mod chevrolet pickup Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free |
|
| Forfatter: | grogei [ Ons 30. Okt 2013 13:12 ] |
| Innleggets emne: | Re: Tuv på coilovers? |
er den bevaringsverdig, eller ikke tenke på det Finnes forskjellige kit, med og uten nye controll armer. |
|
| Forfatter: | Kennethstr [ Ons 30. Okt 2013 13:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: Tuv på coilovers? |
Haha:P Hva koster det ca tror du? Uten nye bærearmer Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free |
|
| Forfatter: | grogei [ Ons 30. Okt 2013 13:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: Tuv på coilovers? |
Ca 1000 dollar. Men finnes sikkert billigere, men du må først vite hva du ønsker med disse coiloverene. for at det ser fint ut, for å senke bilen, for å justere diagonal hjulvekten? så må du ha noen som kan sette dem opp for rett bruk. |
|
| Forfatter: | Pimpala [ Ons 30. Okt 2013 23:09 ] |
| Innleggets emne: | Re: Tuv på coilovers? |
Problemet er vel mer at jeg tviler på at du finner coilovers til gammel C10 med Tüv papirer. Da de fleste settene til amerikansk bil er laget i USA og der bryr de seg ikke om å få disse tüv godkjente da de ikke har nødvendighet av dette. |
|
| Forfatter: | Kennethstr [ Tor 31. Okt 2013 07:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: Tuv på coilovers? |
Ok:P Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|