| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Støvdeksel skivebrems https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=23716 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | GTO_66 [ Tir 15. Okt 2013 10:53 ] |
| Innleggets emne: | Støvdeksel skivebrems |
Er det krav om bruk av dustshield /støvdeksel ved mont. av skivebremser ? Mener å ha sett div. nyere bremseskiver uten ... |
|
| Forfatter: | streetracer [ Tir 15. Okt 2013 16:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: Støvdeksel skivebrems |
Tror ikke det er krav om det, fikk 56 Chevyn min godkjent uten. |
|
| Forfatter: | GTO_66 [ Tir 15. Okt 2013 17:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: Støvdeksel skivebrems |
Kom på hvor jeg hadde sett det, tok en titt på en 2007 mod. Transit jeg har. Helt åpne skiver både foran og bak, så da er det vel fritt valg |
|
| Forfatter: | tonjek [ Tir 15. Okt 2013 18:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: Støvdeksel skivebrems |
Er ikke krav om bremseskjold lenger. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|